header 2

Ervaringen

Wat vinden de leerlingen van hun begeleiding in de praktijk?

"Het is hier superleuk! Mooie kamer. Ik leer beter spellen, beter taal, en ook nog beter rekenen". Niels, groep 7

"Wel fijn dat ik hulp krijg. Lezen gaat al goed, alleen hardop lezen is nog niet zo goed. Spelling gaat ook best goed. Het is fijn dat ik niet de enige ben in de klas met dyslexie". Marjolein, groep 5

"De hulp is heel fijn, want ik heb het gevoel dat ik hier echt iets leer. Het gaat gewoon goed". Oscar, groep 8

"Rekenen gaat nu een stuk beter, want daar word ik mee geholpen en dat vind ik heel fijn". Elvira, groep 8

"Als je achterstand hebt, dan helpt deze begeleiding om betere resultaten op school te krijgen. Dit heeft mee geholpen aan het schooladvies". Thomas, groep 8

"Ik vond de lessen heel fijn en kreeg goede uitleg. Ik ben nu trots op mezelf, zat altijd lekker in mijn vel en zat op tijd achter de computer voor de online-les". Lisa, groep 8

"RT is heel fijn omdat alles nu wel beter gaat. De toets van Begrijpend lezen ging heel goed en eerst kon ik dat niet. En het is wel héél cool dat het onder schooltijd kan". Marcel, groep 6

"Mijn spellingscores zijn flink omhoog gegaan, dat is fijn. Talen oefenen aan het einde van groep 8 was leuk, vooral Frans vond ik wel leuk". Fleur groep 8

"Het is wel handig, vooral bij woordjes leren en bij theorie en zo. Fijn dat het laat op de middag kan". Timothy, brugklas 

 

NB. Vanwege privacyredenen zijn de namen gefingeerd.

Tekstgrootte
-   +
top right2
top right

Wilt u een afspraak maken of heeft u een vraag? Contact